Tellimistingimused
Keilakiosk e-poe tingimused kehtivad kõigi ostuklientide suhtes võrdselt. E-poe esindaja KV Kaubandus OÜ ja ostukliendi suhteid reguleerivad käesolevad üldtingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.
1. Tellimistingimused
Tellimus vormistatakse keilakiosk.ee e-poest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja KV Kaubandus OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne ostu-müügilepingu sõlmimisega.
1.1 Tellimuse vormistamine.
Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades tooted virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest kui Ostja klikkab lingile „Vormista tellimus”. Müüja edastab Ostjale sooritatud tellimuse arve e-mailile. Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuse õigsuse eest.
1.2 Tellimuse jõustumine.
Tellimus jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on keilakiosk.ee e-poe lehel pangalingi kaudu või ettemaksu arve alusel tasutud KV Kaubandus OÜ arvelduskontole.
PS! Pangalingi kaudu tasudes palume alati peale makse sooritamist vajutada “Tagasi kaupmehe juurde” lingile. Vastasel korral kontot ei debiteerita ja makse ei jõua Müüjani.
2. Hind
E-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on Eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-ilist käibemaksu. Kui Ostja sooritab ostu e-poest, maksab ettemakusarve või pangalingi kaudu ning soovib kauba kohaletoimetamist Omniva kulleriga, lisandub hinnale transporditasu 5€, Smartpostiga ja Omnivaga 3.00€. Transporditasu ei lisandu, kui Ostja tuleb kaubale ise järele Keila Jaama Kioskisse, Jaama plats, Keila, Harjumaa.
3. Toodete eest tasumine
Toodete eest tasumine toimub e-poe lehel pangalingi kaudu või ettemaksu arvega. Kui tasute internetipangas, siis peale makse tasumist peate vajutama kindlasti lingil „Tagasi kaupmehe juurde“. Ainult siis makse kinnitatakse ja kaupmees saab sellekohase teate. Vastasel juhul internetipangas makset ei toimu ja kaupmees ei saa Teie tellimust.
3.1 E-poes saab tasuda läbi turvalise Maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide sh. Visa ja Mastercard ja interneti pangakontodega (Swedbank, SEB, LHV, Luminor). Arveldamise valuuta on Euro. E-poes pakutavad kaubad sisaldavad käibemaksu.
4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg
Laos olevatele kaupadele, mis on tasutud pangalingi või ettemaksu arvega on tarneaeg orienteeruvalt kuni 5 tööpäeva. Pikimaks tarneajaks, mis võib tekkida seoses kullerteenust pakkuva ettevõtte viivitustega on 40 päeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2. Tellitud kauba saadame teele Omniva kulleriga, Omniva pakiautomaadiga või SmartPostiga.
Omniva kullerit kasutades:
Saajale helistatakse saadetise üleandmisele järgneval tööpäeval ning lepitakse kokku sobilik kättetoimetamise aeg samal päeval või saaja soovil järgneva 6 päeva (s.h laupäev) jooksul.
Kui saadetis jääb väljastamata, siis viiakse saadetis hoiustamisele lähimasse postiasutusse, hoiuaeg 15 päeva (sisaldub teenuse hinnas). Saajale edastatakse teade saadetise saabumisest ja ta saab sellele postiasutusse järele minna.
Omniva kuller toimetab pakid kohale sõltuvalt piirkonnast kella 08.00-20.00ni, k.a laupäeval. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja. Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, asendatakse see uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata. Ostja võib kaubale ka ise järgi tulla.
Smartposti või Omnivat kasutades:
Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi (mis ühtlasi on ka Teie tagastuskood), pakiautomaadi asukohta ning hoiutähtaja lõppu. Smartpostiga tagastamine on Teile tasuta.
5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine.
Kui tagastatud toode on rikutud ja seda ei ole põhjustanud KV Kaubandus OÜ ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on KV Kaubandus OÜ -l õigus tasaarveldada kauba kahju. Kui Ostja ei nõustu tasaarveldatud summaga, on Ostjal õigus taotleda kauba väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks ekspertiisi. Ekspertiisi kulud maksab see pool, kelle seisukoht osutus põhjendamatuks.
6. Garantii ja tellimuse tagastamine
Müüa vastutab toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul toote üleandmise päevast Ostjale. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul toote Ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas toote üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus puuduse olemusega.
Kui te ostsite keilakiosk.ee e-poest toote, mis osutus praagiks, siis vahetame selle arve olemasolul välja. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab KV Kaubanduse OÜ.
Müüja/Tootja ei vastuta:
a.) Ostja poolt rikutud toote halvenemise eest.
b.) Toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest.
Toote nõuetele mittevastavusest tuleks teatada e-mailile: info@keilakiosk.ee või telefonile +372 53 417 491.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja. Ostjale kantakse tagastatud kauba maksumus koos transpordimaksuga tema pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.
7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused
Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.
KV Kaubandus OÜ on isikuandmete vastutav töötleja KV Kaubandus OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
8. Muud tingimused:
Lisaks KV Kaubandus OÜ tingimustele kaitsevad mõlemat osapoolt, nii Ostjat kui Müüjat, Eesti Vabariigi seadused. Ostja huve kaitseb Tarbijakaitseamet. KV Kaubandus OÜ lahendab arusaamatused oma klientidega rahumeelselt ja läbirääkimiste teel. Kui osapooled siiski ei leia sobivat lahendust, on mõlemal osapoolel õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse.